Müşteri Hizmetleri

Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.


Alışverişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için, iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.

İlginize teşekkür ederiz.

Sık Sorulan Sorular
  • Neden Üye Olmalıyım?

    anatoliangold.com.tr'den alışveriş yapmak için üye olmanız gerekmektedir. anatoliangold.com.tr’ye üye olduğunuzda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, size özel alışveriş olanaklarından faydalanabilirsiniz.

  • Şifremi Unuttum, Ne Yapmalıyım?

    anatoliangold.com.tr'ye üye olurken kullandığınız e-posta adresi veya şifrenizi unuttuysanız Üye Girişi bölümünden Şifremi Unuttum linkine tıklayınız.

  • Alışveriş Yapmak Güvenli mi?

    Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 256bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte olup tarafımızdan herhangi bir kart bilgisi tutulmamaktadır.

  • Kişisel Bilgilerim Güvende mi?

    Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmakta ve izniniz dışında paylaşılmamaktadır .

  • Ödeme Seçenekleri Nelerdir?

    Sitemizden yapacağınız alışverişlerinizi kredi kartı, banka kartı ve havale/EFT yöntemleri ile ödeyebilirsiniz. İade ettiğiniz siparişlerde "Ürün İade ve Değişim Koşulları" uygulandıktan sonra, 1-3 iş günü içerisinde kart ile yapılan ödemeler kartınıza, havale/EFT ile yapılan ödemeler aynı hesabınıza iadesi yapılır. Bankaların farklı uygulamaları gereği iade işlemlerinin hesabınızda gözükmesi 7 iş gününü bulabilir.

  • Kart Ekstremde Ödeme Nasıl Gözükecek?

    Banka yada Kredi kartı ile yaptığınız ödeme işlemleri, kart ekstrenizde "PAYTR / anatoliangold.com.tr ... " şeklinde gözükecektir.

  • Ürünüm Kargoya Ne Zaman Teslim Edilir?

    Ürünlerinizi 1-3 iş günü içinde kargoya teslim ediyoruz.

    Hafta içi (Pazartesi-Cuma) saat 16:00'ya kadar verilen siparişleri stok uygunluğumuz dahilinde aynı gün kargolamaya özen gösteriyoruz. Hafta içi 16:00 dan sonra verilen siparişler ertesi gün işleme alınmaktadır. Hafta sonu verilen siparişler sonraki ilk işgününde işleme alınmaktadır.

  • Hangi Kargo Firması İle Gönderim Yapıyorsunuz?

    Ürünleriniz Yurtiçi Kargo firması ile anlaşmalı olarak gönderilmektedir.

  • Kapıda Kargo Görevlisine Ödeme Seçeneğiniz var mı?

    Kapıda ödeme seçeneğimiz vardır.

  • Kargoyu Teslim Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim?

    Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, sıvı sızıntısı ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz.

    Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını ve bu kapsamda geri gönderilmesini isteyiniz.

  • Siparişimi İptal Edebilir miyim?

    Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, siparişinizin iptalini siparişlerim bölümü üzerinden yapabilirsiniz. Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise, kartınıza iade işlemi yapılacaktır.

    Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermekte ve gecikmeler yaşanabilmektedir.

    Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz.

    Eğer siparişiniz kargoya teslim edildi ise, kargodan teslim aldıktan sonra iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

  • Ürünü Değiştirmek İstiyorum

    Ürünlerde değişim işlemi yapılmaz, iade prosedürü ile geri iade edebilir ve farklı bir ürün satın alabilirsiniz.

  • Ürünü İade Etmek İstiyorum

    Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünleri teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde geri iade edebilir ve ödediğiniz parayı geri talep edebilirsiniz. İade edilecek ürünlerin kapağı açılmamış, ambalajı ve yeniden satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir.

    İade etmek istediğiniz ürün/ler ile ilgili sayfamızdaki iletişim bölümünden bizimle iletişim kurmanız ve onay almanız gerekmektedir Bu talebi takiben bizim belirttiğimiz kargo şirketi ile kargo ücreti ödemeden karşı ödemeli olarak ürünü bize ulaştırabilirsiniz.

    Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır. (Özel istek ve talepler uyarınca üretilen; veya üzerinde değisiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ya da niteliği itibariyle iade edilemeyecek, hızla bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan bir ürün söz konusu olduğunda ve genel olarak ürün kullanıldığında ya da kullanılmamış olsa dahi kozmetik, gıda, iç giyim, bikini, mayo ve her türlü kişisel bakım ürünü, DVD, VCD ve kasetler, bilgisayar ve kirtasiye sarf malzemeleri vb ürünler ambalajından çıkarıldığında iade hakkı kullanılamaz.)

  • İadelerde Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?

    Hayır. Size bildireceğimiz kargo firması ile yapacağınız tüm iade işlemlerinde kargo ücreti tarafımızdan karşılanır. Farklı bir firma ile göndermek isterseniz kargo ücretini ödeyerek gönderebilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.